Wednesday, October 31, 2012

Posto! Posto!



assalammualaikum & salam sejahtera...


ya ampunnnnnnn.... maaf sangat2 ye... lama betul tak update. sampai naik berkarat dan bersawang dah blog ni.. hehe

saya janji, mulai November ni saya akan update sikit demi sikit kes2 yang common berlaku pada kucing kesayangan kita...

buat masa ni Klinik Veterinar Zafyrra di TUTUP SEMENTARA sehingga 30 November 2012 sebab saya cuti bersalin... ni pun tengah duk tunggu baby keluar... harap2 semuanya selamat ye.. aamiin.. =^.^=

untuk urusan boarding, pet foods dan neutering, boleh je sms saya anytime. untuk neutering tu (pemandulan), saya akan mula buat awal Disember 2012 ni. so kalau nak place an appointment, boleh jeeee... saya akan arrangekan... 

apepun, jangan lupe ye Like Page kami di Facebook... pagenya, Ginger.Cat.Services.... like, like, like... =D

ok, tu je buat masa ni... promise, saya akan update banyak2 dalam blog after this..

c ya!!

wassalam .... 


No comments:

Post a Comment